اے خدا جوبھی مجھے پند شکیبائی دے شاعر احمد فراز - Haripur Today

Breaking

Friday 9 April 2021

اے خدا جوبھی مجھے پند شکیبائی دے شاعر احمد فراز

 


اے خدا جوبھی مجھے پند شکیبائی دے

شاعر احمد فراز

شاعری مجموعہ جاناں جاناں

 

اے خدا جو بھی مجھے شکیبائی دے

اس کی آنکھوں کو میرے زخم کی گہرائی دے

 

تیرے لوگوں سے گلہ میرے آئینوں کو

ان کو پتھرنہیں دیتا ہے تو بینائی دے

 

جس کے ایمائ پہ کیا ترک تعلق سب سے

اب وہی شخص مجھے طعنہ تنہائی دے

 

یہ دہن زخم کی صورت ہے میرے چہرے پر

یا میرے زخم کو بھریا مجھے گویائی دے

 

اتنا بے صرفہ نہ جائے میرے گھر کا جلنا

چشم گریاں نہ سہی چشم تماشائی دے

 

جن کو پیراہن توقیر وشرف بخشائ ہے

وہ برہنہ ہیں انہیں خلعت رسوائی دے

 

کیا خبر تجھ کو کہ کس وضع کا بسمل ہے فراز

وہ تو قائل کو بھی الزام میسحائی دے

 

 

No comments:

Post a Comment

Thank you for contacting us, we will response ASAP

Pages