نوازشریف کی سیاست قطری سے شروع اور پتھری پر ختم ہوتی ہے - Haripur Today

Breaking

Saturday 9 February 2019

نوازشریف کی سیاست قطری سے شروع اور پتھری پر ختم ہوتی ہے

نوازشریف کی سیاست قطری سے شروع اور پتھری پر ختم ہوتی ہے
نوازشریف کی سیاست قطری سے شروع اور پتھری پر ختم ہوتی ہے
وفاقی وزیر شیخ رشید نے شریف برادران پر شدید تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ ان کی سیاست قطری سے شروع ہوکر پتھری پر ختم ہوجاتی ہے عمران خان کو بتا دیا ہے کہ مجھے شہباز شریف بطور پی اے سی چئیرمین قبول نہیں ، چور کیا احتساب کریں گے عمران خان کے پاس نہ ڈیل ہے اور نہ ہی ڈھیل ہے ، عمران خان سے میرے معاملات سیٹل ہیں ، باقی سب اندر اور قلندر ہے ، ریاض فتیانہ کونسلر بننے کے بھی اہل نہیں، عمران خان کی وجہ سے بنے ، سموار تک میرا پی اے سی کا ممبر بننے کا فیصلہ ہوگا ، پاگل ہوں جو پی اے سی میں لڑائی کروں گا، سپیکر کو کوئی حق نہیں جو مجھے پی اے سی اے کی ممبر شپ سے روکیں ، پی اے سی میں سعد رفیق اور رانا ثناء اللہ بھی آ جائیں ، آئندہ برس ریلوے اپنا بجٹ خود بنا کراسمبلی میں پیش کرے گی


No comments:

Post a Comment

Thank you for contacting us, we will response ASAP

Pages